četrtek, 4. september 2014

Po "mrku" zopet nazaj...

Ko pa obstaja  toliko strani, kjer lahko objavljaš svoje izdelke... In tako je moj blog malo  spal :) Včerajšnja objava pri Tini pa je nekaj zbudila v meni ;) Pokukajte še k Vladki, kako so njo inspirirale barve moje ogrlice ;)
No, pa dejmo pokazat par izdelkov, ki je nastalo v času mojega "blogovskega mrka" :)

 ... lesena ogrlica...

...slika na platnu...

...škatlica presenecenja...

...uhančki...

...prstančki...

...medaljončki...

...napis za na vrata...

...voščilnica...

To je le po par utrinkov iz vsake kategorije mojega ustvarjanja ;)

1 komentar:

  1. Me pa res veseli, da sva te z izzivom znova vspodbudile k objavljanju. Vem pa kako je to, jaz pa sem drugje bolj neaktivna, predvsem na FBju. Krasne stvari si vmes ustvarila.

    OdgovoriIzbriši